Videoblogg, svar på kommentar



Följ mig gärna på Twitter: Anna_Lundquist

Alexandra

Vad kul att du la upp en video och svarade på min kommentar och jag förstår verkligen att du tappar blogglusten när du inte får någon respons på dina inlägg.

Självklart får man tycka om flera artister, det gör jag själv och jag förstår verkiigen det du säger om Ola...kul att han får uppfylla sin dröm och så, men man saknar ju det som var innan när det mest var vi svenska fans som gällde för honom.

Jag menade verkligen inte att låta spydig eller så i min kommentar, jag tycker bara det är synd att du inte bloggar lika ofta då jag verkligen gillar din blogg, men nu förstår jag ju varför du inte har lika stor lust längre :)

2012-02-28 @ 09:32:23
Emma

Måste skriva att jag faktiskt också läser din blogg. yes still haha. har oxå saknat dig men inte skrivit något då jag trott att du har haft fullt upp med annat eller inte haft något att skriva om. Själv.. ja.. du har nog sett mina uppdateringar både på facebook och twitter. yep moving moving stuff haha blir Brolle och Norrland i sommar! bestämt :)

See you on facebook? twitter? tror du kan hitta mig på båda ställerna ;)



Kram ta hand om dig vännen!



xxo



2012-03-03 @ 18:33:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: