Swedish fans singing Waterline with John 2012-03-22



jävlar vilka sångfåglar, haha. Ser ni mig? ;) Ändra kvalitén till 1080p HD så blir det bäst!

Har haft ett par riktigt mysiga dagar uppe i Sthlm med en massa härliga tjejer och tvillingarna Grimes ♥
Twinsen var i Sverige mellan 21-24 Mars för att spela in några låtar till sin nya skiva så de var ganska så
upptagna men varje sekund av deras lediga tid gick åt till fansen, förutom när de bestämde sig för att se
The Hunger Games med svensk undertext, haha. Fick världens mysigaste och längsta kram av John när
han såg att jag var där, hjärtat :') Vet inte riktigt vad jag ska berätta men jag har i alla fall haft ett par
helt amazing dagar! Saknar allt redan. Att bara sitta och hänga utan för studion/hotellet, att ha dem runt
sig, deras långa mysiga kramar och jaa u get it ;) Alltid lika jävla jobbigt att krama dem hejdå en sista
gång på flygplatsen och inte veta när man får se & träffa dem igen. Men förhoppningsvis blir det snart!


Stephanie

Nu var det på tok för längesen du skrev! Hoppas allt är bra :D

2012-11-23 @ 09:12:20
http://stephaniesmat.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: