julaftonens outfit


inget speciellt egentligen, men snyggt - linne & blanka veckade leggings från Lindex !!

woaao, nu har jag vaknat till liv efter gårdagens bravader nere i Skåneland !! Hade en
trevlig dag nere hos Skåne bror min, med en massa åh då menar jag MASSA mat, är
mätt än liksom ;D förrätt, huvudrätt, efterrätt, fika + 4 flaskor julmust på de = att jag
har sprungit som en dåre på toa inatt *ironi* (8 men ehm - roligaste var ju att tomten
*host*minbror*host* hade bröst åh såg gravid ut xD fick dessutom finfina julklappar,
lovar att visa & berätta mer i ett senare inlägg !! =) nu ska jag byta om till mysisar,
sen keka lite frulle .. om jag får ner ngt mer vill säga xD talk to you later, kisses !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: