dagens tivolioutfit


jacka, H&M | linne, H&M | jens, Cubus | skor, Converse

såhär studsade jag runt ute på Grönan idag !! Riktigt rolig dag, började med att vi blev uppdelade i lag
för 5-kamp. Mitt lag fick röda bandanas och kallade oss för Matadorerna, fint fint !! Efter 5-kamperna
fick vi springa runt och åka/äta hur mycket vi ville !! Måste bara säga en sak - Twister är underbar !!
Om ni ska till Grönan i sommar MÅSTE ni åka den, lovely !! Insane var lika härlig som alltid, likaså
Jetline :) Blå Tåget däremot har ju fått sig en renovering & tro på fan att de satt in levandes spöken/
männiksor där i, höll på åh dö .. haha xD Sen vart det prisutdelning för det bästa 5-kampslaget på
Tyrol med lite god dricka & musik :D Stannade inte så länge för jag var jättetrött efter allt spring och
inte alls pepp på party som vissa andra verkade vara, hehe. Men det blev iaf som sagt en liten flaska
päroncider och skön musik innan jag sa hejdå till tjejerna och tog Djurgårdsfärjan in till Slussen igen.

Nu är jag hemma, är typ hes efter allt skrik, haha xD Så nu ska jag tvätta bort sminket, laga lite enkel
nattamat (typ makaroner & köttbullar, haha) & sätta mig åh ta igen ett par missade BB-avsnitt, c-ya !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: