Idolfinal 2011 - you don't need to save me, you broke my fears



yes mina vänner, ikväll är det dags! Höjdpunkten för alla Idol-lovers, le grand finale! Årets vinnarlåt
heter 'All This Way' och är skriven av b.la tvåan från 2004 års Idol, Darin :) Nytt för i år är att låten har skräddar-
sytts för att passa respektive Idol, så vi kommer alltså få höra två ganska olika versioner av 'All This Way' ikväll :)

Så vem gör den bäst? Robin? Amanda? Det är svårt att avgöra, båda låtarna har funnits ute sen förra fredagen så man ska kunna lyssna in sig och bestämma vem man ska rösta på. Men jag tycker det är skitsvårt just för att den har skräddarsytts, haha. Amanda har ju sin speciella, lite husky vocie .. så hennes version sticker ju kanske ut mera, medan Robin har gjort den till en riktig pop&dans låt! Jag gillar verkligen låten och tycker att den är jättefin! De båda versionerna passar våra finalister riktigt bra! Men just nu känner jag lite mer för Robins version, utöver det tänker jag inte säga mer, jag får helt enkelt vänta och se hur de gör den live i Globen, först efter det kan jag avgöra vem som får min röst i kväll :)

Passa på att lyssna på de båda versionerna här och här, efter kvällens final kommer bara en version finnas kvar! :D

A

asså seriöst, du har blivit väldigt dålig på att uppdatera bloggen...varför?



2011-12-25 @ 00:40:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: