titta vem som vaknat från de döda (8

helloooooo, gillar ni nya designen eller !? Tryck F5 om ni inte ser den, lite smått som ska fixas men detta duger gott & väl sålänge :D Större skrivyta vilket betyder större bilder, lovely !! Och nej, jag har ingen nyare/bra bild på mig som jag kan ha som profilbild, tyvärr xD Förlåt för att jag är världens dåligaste bloggprinsessa föresesten, I know .. I sucks ok (8 Detta är också samma design som jag höll på med INNAN jag började på Grönan, hahah skäms ju nästan -.- åhh Grönan, my good vad jag saknar mina raringar !!! Tur att jag ganska snart (förhoppningsvis) ska upp till Sthlm igen åh hälsa på :)

Fan vad sammanhängade det där blev då, tror jag börjar bli trött? anywaaaay .. jag är hungrig så ska ner till köket åh
ta ngn macka och ha ett litet eget houseparty till bästa VICTORY för att fira tvillingarnas födelsedag, haha .. PUSS <3

Anonym

Tröttnat på Ola eller? Jedward verkar få all din uppmärksamhet nu för tiden...?

2011-10-17 @ 19:21:38
Anna

Anonym: Absolut inte .. jag kan inte vänta på att få krama om den killen igen, saknar honom sjukt mkt !!

2011-10-17 @ 21:27:24
http://sissigirliiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: