It's a DISCO in tha DJUNGEL, woah !!!

sådär en vecka efter kommer jag insmygandes här, men jag måste verkligen dela med mig av det
här, haha xD Herrejävlar vilken galen kväll/natt förra måndagen den 5:e September då Grönan's av-
slutningsfest drog igång på vårt fina Tyrol !! :D :D Jag har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv, hade
seriöst träningsverk i benen två dagar efteråt, haha :) Dagen började iaf med att jag mötte upp några
härliga tjejer inne i Vasastan för att fixade vi oss tillsammans & keka lunch :) Sen hoppade vi buss 44
som tog oss till Grönan - snacka om att verkligen alla glodde, speciellt småungarna ((8 Men som dom
säger i How I Met Your Mother: "if u can't see weird people on the bus, that's you", hahah ;) Sant ju ..

Tyrol var verkligen förvandlad till en djungel - önskar jag tagit någon bild för det var bara såå sjukt
häftig inredning !! Vi snackar bambublad, palmer, kokosnöter & discokulor i mänger liksom !! :D :D
Aya, orkar inte berätta mer i detalj så låter bilderna tala för sig själva ♥ Men kan ju säga så mycket
som att Grönan hade fixat världens bästa gästartist till oss, ingen mindre än vår kära ex-kollega från
början av 2000-talet, Veronica Maggioooooooo !! :D :D Ja, det är faktiskt helt sant .. GALET !! Festen
fortsatte sedan hela natten lång på Victoria i Kungsträdgården och jag kom hem typ vid 05:00 .. inte
en droppe alkohol i kroppen men ändå världens lyckligaste. Tack alla underbara människor, i love u !!




Anonym

Uppdatera oftare, please!!!!

2011-09-22 @ 12:21:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: