What if it's a cruel prank? What if it's a CASH BAR? How dare they!



man vet att det börjar närma sig jul när Dr Seuss's 'How The Grinch Stole Christmas' kommer upp i TVtablån, haha.
Min gröna sköning ♥ Det var faktiskt den första filmen jag såg med Jim Carrey i huvudrollen och jag föll pladask :')

Kommer fortfarande ihåg att jag tyckte så synd om honom. Jag kunde se igenom den där elakheten såå lätt och ville
bara hoppa in i filmen och krama om honom och säga att allt skulle bli bra .. Jag kände liksom igen mig i honom.
Sötnöten var annorlunda, och annorlunda får man ju absoluuut inte vara för då klassas man som konstig och blir
utstött. Fan, hör ni hur det låter? Vilket jävla samhälle vi lever i. Inte konstigt att han är elak när folk behandlar
honom som skit, men karma is a bitch gott folk. Been there, done that. Jag brydde mig aldrig, för jag hade lärt
mig världens bästa citat - If people are trying to bring you down, it only means that you're above them! :D :D

Anyway, 19:00 i TV3 är det som gäller!
Har faktiskt inte sett den sen förra julen så nu är det dags
igen, in i snöflingas magiska värld  .. You're might be a mean one Mr Grinch, but oh how I love you !!! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: