en liten lista såhär på kvällskvisten ..

Nämn något som gjorde dig glad igår: vinsten av Buddy Holly biljetterna !!
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov och var djupt inne i drömmarnas värld ;)
Vad gjorde du för 15 min sedan: såg på Robinson
Det sista du sa högt: "Snäckan, bort från mitt tangentbord"
Det senaste någon sa till dig: mjaaow (8
Vad har du druckit idag: vatten, mjölk, pärondryck
Vad var det senaste du åt: ngt segt godis & popcorn
Vad var det senaste du köpte: en söt jultopp
Vad är det för färg på din ytterdörr: vitgrå
Vad är det för väder hos dig nu: snowyy
Godaste glassmaken är: vanilj eller jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut !!
Sover du tungt: jäkligt tungt xD
Drömmer du mardrömmar: jo, det händer ..
Trivs du med ditt jobb: jadå
Favoritklädsel: typ jensshorts åh ett snyggt linne - sommar !!
Favoritlåt just nu: Joan Jett - I Hate Myself For Loving You  [ lyssna ]
Vad ser du om du tittar åt höger: säng, kuddar, katt (8
Vad gör dig glad just nu: att min bror kommer hem på tisdag, att det snart är jul-
afton och att vi ska fira julen nere hos min skånebror som vi inte gjort på jättelänge !!  
Vad ska du göra härnäst: kolla New Mooooooon !! :D :D
Höger eller vänsterhänt: höger, yes sir !!
Humör just nu: inget speciellt, jag är trött men annars så ;)
Favoritgodis: alltså jag gillar typ inte godis .. men choklad då
Kläder just nu: mysisar
Sommarplaner: körkort, studenten, åka runt i Sverige med tjejorna & Ola !!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: skulle passa mig bra, huh !? nono
Morgon eller nättmänniska: nighty !!
Vad är viktigast för dig: vänner & familj, att de har det bra.
Är du kittlig: som fan xD
Snarkar du: enligt mig själv? nej ..
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: alla insekter är äckliga - men jag HATAR spindlar !!
Längtar du mest efter just nu: julafton & nyår, få höra Unstoppable, att äntligen
få träffa världens finaste norrlänning igen, studenten & Olas sommarturné mm .. (8




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: