samanfattning 2009 ..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yees, det har jag gjort ..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga, haha (8
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, hoppas jag inte :O
4. Dog någon som stod dig nära?
nej tack & lov ..
5. Vilka länder besökte du?
Sverige, haha (8
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
oh ja, massa !!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Ola datumen såklart - Diggiloo x6, Körslaget x3 mm mm + den 2/6 utanför SR
Kristianstad me Sofie & Sandra, jag hade hand om Olas födelsedagspresent och
att få ha honom "för sig själv" i 15 minuter och se hur glad han blev över presen-
terna vi samlat ihop gjorde mig varm i hjärtat <3 Brolle räknas in me Diggiloo ;)
8. Vad var din största framgång 2009?
jag har lärt mig att jag kan bara jag vill =)
9. Största misstaget?
det pratar vi inte om här ..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkylningar åh såntdär vanligt ..
11. Bästa köpet?
biljetterna till Diggiloo + tåg till Sthlm
12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor & konserter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ohja, en himla massa !!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sky's The Limit & ALLA låtar från Diggiloo turén, saknar't !! <3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mestadels gladare =)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
alltså, jag vet inte ..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget speciellt, det är bra =)
18. Hur tillbringade du julen?
nere i Skåne hos min storebror & hans familj !!
19. Blev du kär i år?
nae, tror inte det ..
20. Hur många one night stands?
hahahah, hallåååå !? -.-
21. Favoritprogram på TV?
Körslaget & Idol (a)
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar är ett starkt ord, snarare ogillar kan man säga ..
23. Bästa boken du läste i år?
alla 4 Twilight böckerna, spec Breaking Dawn
24. Största musikaliska upptäckten?
Robert Pattinson, lätt - han är ett geni !!
25. Något du önskade dig och fick?
ohja :D
26. Något du önskade dig men inte fick?
ja, det också ..
27. Årets bästa film?
New Moon !!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
umgicks med min familj, kekade tårta åh sånt
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jag vet inte, det finns det ju alltid men kommer inte på ngt just nu (8
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
stil !? ehm .. jeans/shorts & en snygg t-shirt/tröja xD
31. Vad fick dig att må bra?
vänner, familj, resor, konserter
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
HAHAHAH, you tell me ;)
33. Vem saknade du?
Shene, som flyttat till Västerås :|
34. De bästa nya människorna du träffade?
en massa sötnosar i OF, åh Brolle såklart (a)
35. Planer för 2010?
jadå, b.la ska jag fixa körkortet & ta studenten den 27/5 !! :D 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: