lite om onsdagen ..

jao, ni vill ju att jag ska berätta mer om mina Ola resor, gärna det !! dock är
jag jävligt dålig på att berätta såhär i efterhand, man ska liksom vara där ;)

men jaa - jag åh mamma kom till Nya Ikea, Svågertorp ca kvart över 17 (jag mitt
smartas; "vaa, ska han va i Svågertorp!? det är ju tågstation" haha ..), hälsade på
ngr tjejor, kilade in till restaurangen åh kekade lite innan vi begav oss ut till scenen
igen =) inte så mkt folk vilket var asskönt, ingen trängsel eller ngt !! skönt drag på
själva konserten - han körde Feelgood, Love In Stereo, S.O.S, Sky's The Limit och
Natalie !! :D söten kom ut åh verkade frysa .. haha, jaa det var kallt, nära minus -
åh där kom jag i stumpbyxor åh skinnjacka -.- HAHAH, trodde det skulle va inne ju,
men nejnej det vart UTOMHUS (8 men de var inte så farligt, man stod ju inte stilla ;)

men jaa, efteråt var det "signering" .. då kom allt folk tydligen (8 så jag ställde mig
lite utanför allt där jag visste att han skulle gå mot bilarna - mycket rikitgt så kom
det en glad, hoppandes Ola åh slängde sig runt halsen på mig åh skrek "heeeeey,
där är du ju !!
" åh så världens mysigaste kram på det, gullunge <3 (okeey, inte
Brolle-klass, han släpper mig fan inte .. haha) bra kväll, mkt bra - han är bra !!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: