såhär röstar jag till Blog Awards !!


här behövde jag inte tveka en sekund !! söta lilla Foki som från ingenstans
åh helt plötsligt är hon en av Sveriges sörsta bloggerska, grymt tjejen !! =)


ingen tvekan här heller, det är ju Kissie katten vi snackar om, hallååå !?


Carolina Gynning, vad kan man säga !? jag tycker hon är störtskön !!


helt klart fröken Löwengrip, hon är grym !!


Bellas boyfriend, en skön norrlänning !! åh är det ju ingen
hemlighet att jag gillar norrlänningar .. *host*Brolle*host*


let's face the fact - tjejen är 15 år åh har en stil att döda för, gosh !! 


hon är så orginell man kan bli, bloggvärldens lilla Foki !!


utan tvekan fröken Kero - kolla in hennes degign åh bilder själva, lovely !!


det fick bli Bella här med, de andra utom Stina Lee läser jag
inte .. Stinas blogg har blivit så tråkig sen hon blev gradvid !!


ingen aning vem denna Sanna är, men hon står bredvid Persbrandt så ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: