a little smaltalk, a smile - and baby i was stuck !!

idag mina vänner, är det exakt ett år sedan Diggiloo var i Ullared !! Det var alltså ett helt jävla
år sen jag fick den där underbara lååånga kramen av Brolle åh fina ord viskandes i mitt öra ♥
Det var den sista kramen jag fick av honom - jag vill va i den där stora famnen igen åh höra
han skratta i mitt öra åh se honom le emot mig .. varför är norrlänningar alltid så skygga !?


Emma

Fiiiiiiin bild på er två! :D



Ja varför är dom det? det undrar ju jag också...

vill ju med få den där goa kramen och pratstunden.. :(

en dag.. eller hur? en dag ((:

2010-08-12 @ 18:30:31
anna

^

^

Emma; en dag :D åk till Södertälje !! Annars kommer jag upp åh drar dit dig (8

2010-08-12 @ 18:46:19
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

Hihihihi ... tror jag alldeles säkert att du gör ;)



.

.

Får se hur jag gör med Södertälje då :)

2010-08-12 @ 21:15:47
Emelie

Den 4 augusti (tror jag) var han och uppträdde på Öland :) Vi satt och lyssnade på campingen vi var på :)

2010-08-12 @ 21:20:32
http://emeliesture.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: