ikväll kl 00:00 stänger Rockbjörnen sina röster, BOMBA !!

video ifrån januari 2009 då Ola vann årets låt med Feelgood :) det var på den tiden då allmänheten
fortfarande fick gå på galan (8 hahah, nej men .. jag kommer ju vara i sthlm så kanske kilar dit åh
lyssnar ändå, men jag är nog fan nervösare än Ola själv, uha -.- HAHAH det är den där lyckan jag
vill se i hans ögon igen, den där tacksamheten .. han förtjänar en nalle för Unstoppable såå mkt !!

som sagt, ikväll kl 00:00 stängs röstningen !! Och jag tycker alla som läser detta just nu ska rösta
minst en gång .. om inte för Olas skull, så för min skull !! Jag svär, jag skulle bli världens gladaste !!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2010/article7198677.ab





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: