Karlshamn + internetshopping

hello sweethearts !! Tidigare idag åkte jag åh mamma in till Karlshamn för att handla lite saker .. bla en present till min kompis i Västerås som fyllde 19 i lördags :) Jag ska åka uppåt landet nu på fredag så jag passar på att hälsa på henne i Västerås också när jag ändå är i närheten :D kan såklart inte säga vad jag köpte eftersom hon läser bloggen men jag vet att hon kommer bli glad :D hur som helst kilade jag även in på H&M en sväng för att kolla om de fått in lite nytt till hösten, såklart inte .. H&M i Karlshamn är alltid så sega !! Så jag tog tag i det själv åh klickade hem det jag ville ha istället, hehe ;)


Ett par apsnygga boots & en fräck tischa + två par jeans som tyvärr inte är med på bild ..


KNORKAN

åh så snyggt! h&m har fått in mycket tuffa höstkläder i år :)

2010-08-24 @ 09:34:52
http://knorkan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: