två klipp på Brolle från lördagens spelning i Södertälje ..




Emma

UNDERBARA videos du har filmat på Brolle Anna :D du stod rätt nära va? ;) nej jag är inte alls avis på att du fått sett snyggingen med dom kläderna - i jeans och i den där t-shirten (ny är den tror jag) är han bara så jä_vla HETskakar på huvet inte alls avis... Vill ju se och träffa honom ja' me' !!

Längtar till min födelsedag på lördag.......

2010-08-31 @ 07:05:47
anna

^

^

Emma; haha såklart .. längst fram som alltid ;) hahah, visst är han !!

jag jublade av förtjusning när han drog av sig skinnjackan, hahah (a)

2010-08-31 @ 14:08:13
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

hahahaha... ;D

Näää! drog han av sig skinnjackan!? fuuuskis! hade ju velat sett det... ho! kan tänka mig att du gillade det ;)

2010-08-31 @ 16:45:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: