101225 | Juldagen

hello i snöyran !! nu är jag hemkommen från Skåne för ett tag sen :) yes, vi kom hem först idag ..
vart insöade, haha xD min brorsa bor nämligen mitt ute på landet, åh för er som inte vet är Skåne
extremt platt .. åh ja, igår blåste det satan & det finns bara en liten väg ut till brorsans place & den
vart helt igenyrad av snön från åkrarna runt om när det var dags att bege sig hemåt, helt omöjligt
åh ta sig igenom !! Så det vart till att sova över där .. vi hade blivit varnade att det kunde bli så, så
vi hade pyjamas & nattgrejer med oss :) somnade typ så fort jag la mig ner .. kärlek till soffan !! :D

Idag är det Juldagen & idag har jag, mamma, pappa & brorsan (han från sthlm) haft en liten mini-jul
här hemma :) Med vårt egna lilla julbord osv, mys !! Idag är det ju också julklapparnas dag, time to
play with your christmas gifts ;) så det har jag sysselsatt mig med ett tag nu på kvällen, hoho ;D :D
Fick lite smågrejer men också en grej som jag velat ha ett bra tag nu :') hihi, den är heelt lovely !!!


Emma

Ush för snöyra! men trevligt med julklappar :)

jo... jag har sett din lilla älskling ovan ;) jättefin :) förstår att du är supernöjd :) med en sån fin kamra... mm... hehe... nu måste Anna lova att ta en maaassa fina bilder på Brolle pojken nästa år och helst fixa en träff oxå! ;) In other words: boka och ut och plåta hahahaha XD

2010-12-26 @ 13:36:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: