sammanfattning 2010

som alla andra tidigare år slänger jag upp denna listan, grattis till er som orkar läsa igenom
hela .. haha ;) Ska försöka få upp en årsresumé innan årets slut också - med lite mer text &
bilder åh sådär månad för månad .. låter bra, huh !? Men nu, sammanfattning 2010, let's go:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yees i did - b.la så tog jag körkort & studenten !! 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga, haha (8
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
en bekant blev :) Sen har jag en jämnårig kompis som är gravid nu ..
4. Dog någon som stod dig nära?
nej, tack & lov ..
5. Vilka länder besökte du?
Sverige !? haha
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
såklart, det finns väl några saker ..
7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6 / 2 - Ola uppträdde i Melodifestivalen med fantastiska Unstoppable, jag var löjligt stolt !!
26/2 - Volvo's halkbana, helt seriöst bland roligaste !! Jag avundas er som har den kvar ;)
3 / 4 - Ola uppträde på en klubb i Ljungby, jag var den enda från OF där .. så ja, man kan
säga att jag fick en hel del uppmärksamhet, fick b.la Unstoppable dedikerad till mig, haha.
6 / 4 - Jag klarade teoriprovet för körkortet på första försöket, 56 rätt av 65 möjliga :D :D
28/4 - Med 39 graders feber satte jag mig i uppkörnings bilen, and you know !? I DID IT !!!
18/5 - Min födelsedag, och för andra gången en Ola-spelning "grattis sötnos", hihi åhhh <3
27/5 - fy fan vad jag är bra, fy fan vad jag är bra  - S T U D E N T E N !!!!!!!!!!!!!!! :D :D
28/5 - Studentbal på First Hotel Aniara, jag kände mig som en prinsessa hela kvällen :')
21/6 - Twilight Fan Event på Hovet/Sthlm med min fina Martina, närvarande var Taylor Lautner
(Jacob Black) & Kristen Stewart (Bella Swan). Ljudnivån när de kom in var något omänsklig xD
Jag & Martina fick platser längst fram vid scenen, så vi hade våra stjärnor 3-5 meter ifrån oss.
28/6-13/8 - Sommarjobbet på Volvo, på fina linje 38 .. tack sommargänget, spec tjejerna !! 
17/7 - Ola & Brolle i Bergkvara, älskar när de är på samma ställe samtidigt alltså, haha xD
21/7 - Ola gig i Borgholm x2, först dagsspelning & senare på kvällen var det klubben, dock
med 20 årsgräns men vad gör det när det står lättflörtade vakter vid porten !? hah, score !!
15/9 - Ola släppte sitt tredje album O L A på sitt nystartade skivbolag Oliniho Records !! :D 
6/11 - Ladies Night i Kristianstad Arena .. världens finaste Brolle !! Hade inte träffat honom
på över ett år så när jag kom fram till signeringsbordet kunde jag inte ens ana att han skulle
känna igen mig .. men jodå, killen sken upp som en solstråle !! "men dig känner jag igen !!"
6/12 - fick reda på att jag äntligen klarat matteC, och därmed rätten till att få ett slutbetyg :) 
8. Vad var din största framgång 2010?
måste nog vara hela Svenska C kursen - i hela mitt liv har jag hatat att stå & prata framför
folk & hålla föredrag, men i Svenska C är det extremt mkt muntliga moment som man ska
ta sig igenom. Jag mådde illa varje gång jag skulle till lektionerna, för jag visste vad läraren
kunde be mig om .. men det fick vara nog, jag sa till mig själv "det här klarar du Anna, var
inte så jäkla feg, du kan om du vill
". Och visst klarade jag det fint, gick ur kursen med ett
VG och jag har nog aldrig varit så stolt över mig själv som när jag redovisade mitt projekt-
arbete inför ett fullsatt klassrum utan någon som helst nervositet, jag kunde ju det där nu :)
Sen har vi såklart matteC - jag visste hela tiden att jag skulle klara det, någongång haha :D
9. Största misstaget?
jag ångrar ingenting :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
njae, bara ett gäng vanliga förkylningar åh sådär ..
11. Bästa köpet?
min balklänning, och alla tågresor upp till sthlm
12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor & konserter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ååh, alltid !!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Unstoppable, Overdrive, Från & Med Du, Gubben i Lådan, Standing Where You Left Me,
Just The Way You Are, Anything She Wants, Angel, In The Shadow, Studentsången, mfl !!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hm .. det är nog ganska jämt :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
jag vet inte riktigt, njutit av sommaren medan den var här !?
Dock var den ju sjukt kort i år, blöh .. riktig sommar, tack !! 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget speciellt, det är bra som det är :)
18. Hur tillbringade du julen?
i ett snöigt Skåne hos min storebror
19. Blev du kär i år?
nja, kär åh kär .. haha
20. Hur många one night stands?
hahahah, men hallåå !? (8
21. Favoritprogram på TV?
Idol, Så Mycket Bättre, Fångarna På Fortet, 2 ½ men .. typ dom ;)
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar är ett starkt ord, mer ogillar kanske ..
23. Bästa boken du läste i år?
Så Länge Vi Båda Andas (Breaking Dawn)
24. Största musikaliska upptäckten?
Daniel Adams-Ray & Bruno Mars :D
25. Något du önskade dig och fick?
Mina högsta önskningar 2010 var att lyckas ta körkortet & att
få ett slutbetyg (klara matteC). Och nu vet vi, jag lyckades :D
26. Något du önskade dig men inte fick?
klart, det finns det alltid ..
27. Årets bästa film?
E C L I P C E !!!!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
umgicks med min familj, kekade tårta åh sånt :)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns alltid saker som skulle kunna gjort det bättre, alltid ..
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
jeans/shorts & en snygg t-shirt/tröja, typ !? xD
31. Vad fick dig att må bra?
vänner, familjen, resor, konserterna <3
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahahaha, you tell me ;)
33. Vem saknade du?
you .. <'3
34. De bästa nya människorna du träffade?
jag vet helt ärligt inte om jag träffade ngr nya i år, eller det gjorde jag ju
såklart lite här & var .. men inga som jag har kontakt med idag iaf, hehe ..
35. Planer för 2011?
njae, inget som jag kan komma på såhär direkt .. fylla 20 !? haha nej men
ett jobb hade suttit fint, så det får jag väl försöka skaffa på ngt sätt, haha x)

Emma

Härlig lista ! :D orkade läsa allt :) 8)



Ser fram emot Årsresumèn :) bilder vill jag ha bilder vill jag ha! hahaha XD

2010-12-26 @ 21:23:02
Linn-Lay

oj det va en lång lista :P

2010-12-27 @ 18:34:10
http://linn-lay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: