whatever reason, I feel like I've been wanting you all my life


hoho, kolla vad jag hittade i min gamla Ola-mapp (8 HAHA, kom ihåg att jag blev heeelt till mig när
denna bilden kom ut för typ 2-4 år sen XD haha, nu skrattar man bara gott åt det, nu är det liksom
"men come on Ola, om du nu ska visa bringan så gör det ordentligt" .. hahaha, en viss skillnad ((8 

åh jaa, jag har blogg/fantasibrist .. märks det !? då åker såna här fina bilder fram, hahah graow ;)
har dötråkigt förövrigt, ingeting åh göra .. får väl försöka slå ihjäl lite tid med The Sims eller ngt (8 

Emma

Gryyyym bild på Ola!! Brolle borde ta efter haha XD

2010-12-11 @ 19:15:13
Anna

^

Emma; hahah äsch då .. Brolle har gjort värre (läs bättre) saker än så ;)

2010-12-13 @ 12:56:10
http://sissigirliiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: