he makes me lose it all ..

just nu spelas Brolles nya och underbara Anything She Wants ur högtalarna !!
tack snälla Tobias för att jag en av de första i Sverige som får höra den ;) <3

igår då, jag har insett en grej - jag gillar inte Buddy Holly, det är Brolle jag gillar och
vill se !! Och på något sätt är det inte Brolle som står på scenen under hela tiden, det
är ju "Buddy Holly" .. inte förns i slutet då han står där på scenen i bara linne *host*
ögongodis*host* och tar emot pupblikens jubel och man ser hans tatueringar - DÅ
släpper han allt, DÅ känner man igen honom, DÅ är han den tuffingen jag gillar !!

en rolig sak som hände igår i alla fall - i pausen sprang jag åh mami runt åh letade
efter bättre platser, vi gick in genom en dörr och kom in i en korridor, vad får jag
se !? en dörr med texten "Brolle" .. det var alltså hans loge :O tack gud att han inte
kom ut då, hade skämts ihjäl (8 Sen när vi gick ut åh skulle köpa dricka sprang jag
rakt in i Tobias (Brolles manager), våra miner måste var de roligaste "men heeeey"
xD Pratade lite med honom om efteråt, men han sa att bussen skulle åka direkt till
Malmö så Brolle kunde inte stanna åh kramas prata .. men han lovade åh hälsa i alla
fall och ge Brolle en stor kram från mig =) Sen fick jag ju nya singlen Anything She
Wants (som inte släpps förns nästa vecka och som förövrigt är svinigt bra), så jag
vart väl ganska nöjd ändå ;) Även fast jag behövde den där kramen så jäkla mkt ..

nu ska jag keka frulle åh sen ut en runda med Lollipop, glöm inte åh rösta på Ola ;)


Emma

Hehe... känner igen det där... Ler Det är samma för mig. Brolle is da man! Iiiihh Toklängtar till Onsdag!!! Då, då! hoppas hoppas



Så låten är bra? snygg singeln är! :D Längtar tills jag får hålla den i min hand :D



Trist att du inte träffade Brolle :( men att få träffa hans manager och få singeln är ju nästan lika bra - Not! haha Det kommer fler chanser :)

För oss båda.



Såg du mitt förra inlägg föresten? kan inte se det här någonstans :/

2010-02-06 @ 14:24:56
anna

^

^

Emma; ja, jag älskar den i alla fall - det är ett litet nytt sound också så det

gör den extra bra tycker jag :) Han sjunger så fint åh ärligt på svenska, på

engelska blir det så hårt åh sexigt på något sätt, i alla fall på denna låten,

haha xD Jag har då aldrig hört honom på det där sättet, but i love it !! :D



(jag hade glömt att godkänna din förra kommentar, men nu syns den !!)

2010-02-06 @ 15:11:36
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

Förstår :) hård och sexig röst? Oooh :O :D nu längtar jag ännu mer till onsdag! haha

Ska bli så jäkla kul att få se honom live då!! och få chansen att träffa honom! det kommer bli en grym eftermiddag den 10:e februari det känner jag på mig... Ler (måndag, tisdag måste gå fort men det gör dom nog, helgerna rusar ju oftast förbi så...)



Tack för att du postade min förra kommentar :)

Vad tycker du om min nya tatuering? nej jag hade inte alls Brolle i tanken när jag gjorde stjärnorna haha det blev bara så :P 8)

2010-02-06 @ 15:58:12
anna

^

^

Emma; den vart jättefin !! =) säkert att du inte hade Brolle i tankarna !? hehe,

tydligen hade jag det för min första tanke var typ; "åhh, Brolle stjärnor" (8 xD

2010-02-06 @ 18:03:18
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

Tack så mycket!! :D nope jag hade inte Brolle i tankarna ;) eller jo det ska erkännas lite då :P man ska inte härmas när det gäller tatueringar, det håller jag väldigt hårt på men jag tycker att det tecknet betyder "drömma" passar bra ihop med stjärnorna så därför valde jag att göra sådana :)

Att Brolle också har stjärnor, det är en bonus. En fin bonus... jag är supernöjd med min ny fina tattoo :D attans att det inte är sommar så att man kan få visa upp den för you know who ;P men han kanske kan få se den ändå om han frågar snällt. Tror inte att han gör det dock... var han inte lite blyg? he... (8

2010-02-06 @ 18:52:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: