hittat nånstans i Interversum ..

1. Det första du tvättar i duschen?
 - kroppen
2. Gillar du kaffe?
 - usch nej ..
3. Hur mår du just NU?
 -
mätt & belåten (8
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
 - A ;) hahah, skojja bara .. har väl ingen direkt crush sådär just nu tror ja :) 
5. Berätta om din senaste dröm.
 - hahaha, tro mig, ni vill inte veta
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
 -
nae, det skulle nog vara svårt, hah ..
7. Vad vill du ha just nu?
 - vår, sol, G i hela matteC, sommar ..
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
 - säkert ngn gång när man vart liten
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
 - hahah, beror ju på vilken sorts glass det är :)
10. Använder du smileys?
 - absolut inte .. xD :D (8 :)
11. Har du träffat någon kändis?
 - jodå, det har jag (nehä!? haha) 
12. Gillar du keso?
 - nej, sjukt äcklig kosistens (8
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
 - Bad Romance med Lady Gaga
14. Hur många länder har du besökt?
 
- Sverige, England, Frankrike, Danmark, Finnland ..
15. Är dina föräldrar stränga?
 -  beror på ;p
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
 - mjaa .. min schizofrena sida skulle ;)
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
 - julgransglittret runt min Brolle-tavla (8
18. Brukar du hyra film?
 - heheh, alltså .. "hyra"
19. Var kommer du vara på Lördag?
 -
bowlingenhallen för match, lördagsmys hemma =)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
 -  alltså, jag var ju inte där direkt (8 men jag minns bilderna på TV ..
22. Vad åt du till lunch?
 - schnitzel, pommes, sallad
23. Har du lockigt hår?
 - nja, lite vågig när det är blött
24. När grät du senast?
 - i onsdags när jag fick G på matteC provet (8
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
 - haha, jaa .. människor & lycktstolpar också xD
26. Favoritårstid?
 - vår & sommar
27. Vem höll du senast i handen?
 - hm, Tina kanske !?
28. Sover du med TVn på?
 - nej, men brukar tittat innan
29. Tycker du att du är gammal?
 - inte direkt, men jag undrar vart tusan åren tar vägen :O
30. Är du mörkrädd?
 - mhm :|
31. Gillar du ditt liv just nu?
 -  jadå, jag tar för fasen studenten om 3 månader !! :D :D
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
 - har inget badkar så nej ..
33. Har du bra syn?
 - tack vare mine linser :)
34. Var är dina föräldrar just nu?
 - mamma sitter i soffan, pappa också tror jag
35. Vad har du på dig just nu?
 - mjukisbyxor och ett linne
36. Vad var det senaste du köpte?
 - en söt kofta på H&M
37. Hatar du mer än 3 personer?
 - säkert, men mer ogillar kanske ..
38. Använder du sushipinnar?
 - nej, jag suger på't xD
40. Äger du ett vapen?
 - min envishet och mina naglar ;)
41. Gillar du ditt hår?
 - yees, i do !!
42. Gillar du dig själv?
 - alltså .. ja, jo det gör jag :)
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
 - men neeej, kan inte välja :O <3<3<3
44. Hur ofta använder du MSN?
 - ibland .. om det är "bråttom" (8


Ante

http://www.falkhall.com/2010/02/20/audi-s4-avant-fail/



Taskig tajming va?

2010-02-20 @ 12:26:58
http://falkhall.com
pusshi

snygg

2010-02-20 @ 15:24:10
http://pusshi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: