han är het på gröten ;)



* ring ring ring ring ring .. *

B: Hej mamma, vettu !?
M: nej Buddy, vad då !?
B: JAG SKA GIFTA MIG !! :D :D
M: va !? hur länge har du känt henne !?
B: jaa .. sådär 5 timmar skulle jag tro :)
M: är du full !?
B: nej mamma, jag är inte full ..

hahahaha, det är fortfarande lika kul (8

Emma

Hahahaha! ja den är fortfarande lika kul (8

min favoritscen är annars den från när han och grabbarna sitter i den vita fotöljen och han går fram till tjejen vid disken. Shit alltså! :O hur han gör det! den mannen skulle kunna förföra mig vilken dag som helst :P haha! Det märks att han trivs i rollen som BH och att han är en bra skådespelare på scenen :D



Tack för det här inlägget :) Det väckte minnen till liv... ler 22 oktober 2009 19.30 var den bästa dagen i mitt liv... kärlek

2010-01-14 @ 20:20:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: