let's go lista !!

hittade denna inne hos Ida, åh brist på fantasi när det gäller
inlägg så snodde jag den, hoppas det är okey :) here we go;

Är du en bra flickvän: try me vettja ;)
Hur raggar du: vette fasen .. blir uppraggad !?
Vad heter du: det borde ni veta mina vänner ..
Kallas: Anna, Sis, Sissigirliiee
Varför: Sis/Sissigirliiee = syster, haha ;D
Vad har du gjort idag: vart i skolan
Vad ska du göra idag: jobba med PA't, ut med Lollipop
Vad vill du helst ha nu: mer pengar vore bra kanske (8
Var är du nu: sängen baby !!
Saknar du någon nu: alltid <3
Röker du: hell no
När fick du senast en present: julklapparna
Vilken färg har du på dina underkläder nu: svarta
Längtar du till nästa födelsedag: alltså 19 känns onödigt xD
Vem pratade du med senast: Tina
Vad pratade ni om: att hon gillar en kille i min klass och vill att jag ska leka
kärleks doktor och säga det honom, haha .. sånt får du sköta själv gumman !!
Vad gör du just nu: svarar på detta åh lyssnar på musik
Är du pinsam på fyllan: taggad !!
Är du blyg: beror på ..
Vilken tid gick du upp idag: lite över 07 ..
När kräktes du senast: minns seriöst inte :O
Vilken låt lyssnade du på senast: Boom Boom Pow
Har någon annan sovit i din säng inatt: eh, nej !?
Har du glasögon: jo, men anväder nästan alltid linser
Bor du i Sthlm, Gbg eller Malmö: tyvärr inte ..
Har du sagt ”jag älskar dig” till någon idag: nae
Är du homosexuell: nej
Vad tycker du är äckligt: lögner, avundsjuka ..
Vad såg du på TV senast: 2 ½ men tror jag (8
Vem fick du sms ifrån senast och vad stod det: Cicci - "Vi kommer nu :)"
Är det lätt att förföra dig: hahaha, oh nej ..
Hur svarar du i telefon: "ah, hallå !?"
Vad har du för intressen: åh !! allt roligt !! =)
Favoritsysselsättning just nu: vet inte riktigt ..
Har du en DVD-spelare: yes, i have
Vad är du rädd för: att bli ensam, döden .. hm :|
Har du gott bordsskick: jodå
Vad är attraktivt: killar som kan sjunga ;)
Vad gör det ondast nu: har inte ont just nu ..
Kliar det någonstans: hah, nej
Vilka färger på kläder undviker du: ingen speciell !?
När skaffade du mobiltelefon: i femman/sexan tror jag ..
Vem är den snyggaste du sett/träffat idag: inte sett ngt ess direkt (8 
Vilken smak är det i din mun nu: hahah, hm .. köttbullar kanske !?
Vad spanar du först in på en tjej/kille: ögonen
Använder du tandtråd: ytterst sällan
Hur många gånger har du varit olyckligt kär: zero
Vilket år i ditt liv har varit det bästa och varför: 2008, utan tvekan !!
Vad köpte du senast: den där beställningen från H&M ngr inlägg ner (8
Brukar du komma i tid: jodå
Hur känner du dig nu: okey
Vanligaste färg på dina kläder: vit, svart .. fan vad tråkig jag är xD 
Kan du laga mat: pff (8
Vad pluggar du: sista året på tekniska linjen, inriktning data !!
Är du aktiv i skolan: jodå, jag försöker så gott det går =)
Hade du en bra kväll igår: jadå, den vart okey
Har du någonsin haft ett jobb: yes
Hur mycket krävs för att du ska bli full: säg det du ..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: