set your mind free ..

jodå, detta är då vad jag lyckades komma hem med idag =) en basic tröja och linne från
MQ !! En söt paljettväst från någon liten random butik och stövlar från BR Shoes (mycket
snyggare i verkligheten) som mamma var snäll och betalade till mig, tack mami !! :D <3
nu blir det lite shoppingförbud ett tag, haha (8 har ju lite grejer från H&M påväg också ..

åh Snäckan ville såklart utforska mina nya grejer direkt, hahah - min lilla gosfis !! ♥


Emma

Vad fina kläder och skor du köpt!! :D och vad söt kisse du har! :D Snäckan var ett roligt namn :)

2010-01-15 @ 19:30:40
anna

^

^

Emma; hihi, hon är så söt så (8 men jag tror faktiskt

att Snäckan är ett ganska så vanligt kattnamn idag :)

2010-01-15 @ 19:50:02
http://sissigirliiee.blogg.se/
Martina

Åhhh, snäckan är så söt! :')

Jag saknar dig, annaa! :*

2010-01-15 @ 21:27:32
http://tusenstjarna.blogg.se/
Emma

Ja det är det nog. Har du döpt henne efter hennes pälsfärg? hon har jättefin teckning :D Har du fler bilder på henne? Om du har så vore det kul att få se dom :) Katter är underbara! :D nickar du trodde rätt, jag är kattfantast ;) Älskar dessa härliga djur men har tyvärr ingen själv :( Men snart så. Flyttplaner finns... och då ska jag ha en egen katt :D

2010-01-15 @ 23:08:14
anna

^

^

Emma; nej, jag tyckte bara att hon såg ut som en liten

söt Snäcka första gången jag såg henne som kattunge :')

2010-01-15 @ 23:48:17
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

Ok. Förstår. Kärlek :)



Hoppas det går bra på bowlingen idag och att du fick sova ordentligt igårnatt. Antar att Brolle gjorde sitt jobb ;) haha!

2010-01-16 @ 12:23:36
anna

^

^

Emma; hahah jodå, det gjorde han .. vaknade inte

ens av alarmet på mobilen imorse -.- xD hahah (8

2010-01-16 @ 13:59:20
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

Bra gjort Brolle! hahah xD



Har du hört något från Tobias ang. spelningen i Stockholm? har en känsla av att jag har missat spelningen... :S

2010-01-16 @ 14:31:09
anna

^

^

Emma; hahaha eller också inte .. (8



nej, jag har inte hört nåt om SL spelningen .. seggubben Tobias (okey, han

är ingen gubbe men ändå, haha) vill inte svara, galet dålig stil tkr jag !! -.-

2010-01-16 @ 14:44:32
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

haha... XD



I see... ja... han är lite seg. Har märkt det själv också då jag mailat han förut. Det känns inte kul att tjata heller liksom. Antar att jag får ligga lågt och vänta. Bara jag inte missar spelningen pga honom! Då jäklar! morr (eller pga att man inte får någon information någonstans...) Jag hatar att bara vänta och vänta och inget veta :(



Nu ska jag kolla in ditt videoklipp! :D

2010-01-16 @ 15:13:13
anna

^

^

Emma; men det borde ju komma upp på Brolles sida

kan man tycka, om han vill att några ska komma (8

2010-01-16 @ 17:40:58
http://sissigirliiee.blogg.se/
Emma

Ja, det borde det. Vi fans väntar och väntar men han skriver inte något!! lite smått frustrerad jag vet att han har semester nu men gratis spelningen borde han ju ha innan Buddy Holly turnén drar igång. eller? kan kanske bli lite jobbigt annars kan jag tycka...

2010-01-16 @ 18:40:47
anna

^

^

Emma; jo, jag tycker också det borde bli innan Buddy Holly drar igång, under turnén

sen kommer han ju flyga & fara runt så då har han ju liksom inte tid, men om det inte

dyker upp nått ska jag försöka få tag på honom efter showen i Karlskrona åh höra med

honom =) eller Tobbe kanske inte är med där .. äsch, då får jag ta Brolle i stället :D ;D

2010-01-16 @ 19:14:34
http://sissigirliiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: