Gina Tricot har fyllt på sitt lager med baseball jackorna !!



nämen kolla vad Gina Tricot har fått i lager !! :D i våras var dessa jackor omåttligt populära och så
gott som alla ville ha sitt exemplar !! Eftersom jag bor i en liten skithåla som typ inte har ngn snygg
klädesbuktik (bara Lindex, jippie ..) så hann jag aldrig skaffa mig en innan de tog slut, men var inte
heller så sugen just då eftersom typ alla hade dom xD Men nu när jag tänker efter, den dära röda
lilla saken längst till vänster är galet snygg .. så - om jag skulle köpa en nu gör jag det inte bara
för att vara "en i mängden" (det har aldrig varit min stil) utan för att jag tycker den är snygg !! ;)

Jackorna går loss på 249 kr/st och finns som sagt hos Gina Tricot (direktlänk)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: