you're the one i have decided who's one of my kind

idag är det exakt ett år sedan Diggiloo var i Kristianstad .. första gången jag träffade Brolle,
hade ju bara sett honom ngr ggr innan :) även den 44;e ggn jag träffade Ola, hahah jadå ;)

jag saknar Diggiloo, och sommaren 2009 .. denna sommarn blir det inte alls lika mycket, dels
pga jobbet på Volvo, men mest för att deras turnéscheman suger ((8 men ja, några gig här åh
var blir det ju såklart !! Jag älskar att åka till olika städer och bara komma bort från vardagen !!

själv har jag nyss vaknat, jobbar mellan 14:00-23:00 idag .. nu blir det iaf jordgubbs frulle !! :D



Emma

Aww... minnen. sånt är nice :)

Fina bilder du har min grabbarna ! Hoppas ju att få en sådan bild en dag jag med med mig och Brolle... håll tummrna för mig i Eskilstuna för jaa nu ska jag dit. sitter här och viftar med biljetterna i min hand stolt som en tupp haha! om mindre än två veckor så står man där i parken i Eskisltuna och lyssnar på Brolle. fan vad jag längtar alltså! XD



Kramen på dig! och ha det så trevligt på jobbet.

I sommarväermen thihi :P



//Emma

2010-07-05 @ 17:08:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: