random stuff, grattis till den som orkar läsa ;)

HAR DU

Piercingar? 
nej
Syskon? två storebröder
För många vänner? man kan aldrig få för många
Rymt hemifrån? hahah, nej  
Färgat håret?
aldrig
Bra självförtroende? jodå
Sagt "jag älskar dig" till någon? yes
Varit kär? jaa
Dumpat någon? mjaa, lite kanske
Gjort något olagligt? hoho, mhm
Somnat i skolan? hahah, nära
Brutit ett ben? nope
Varit otrogen i ett förhållande? aldrig !!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? joo
En hemlighet som ingen annan vet? såklart
Sovit en hel dag? hahah, jadå
Hånglat med fem personer eller mer på en kväll? nej
Blivit generad inför folk? hehe, ja (a)
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? euw, nej tack
Stått på scen? yes man
Haft ett förhållande i en månad? ja
Blivit kallad player? nej, är inte sån ..
Färgat ditt hår svart? nej du


FEM FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN


Är du singel? yesbox
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? absolut !!
Kärlek eller sex? hmm .. haha ;) kärlek !!
Är du kär i någon? inte just nu
Finns det någon för dig just nu? finns det alltid


FRÅGOR OM DIG SJÄLV

När fyller du år?
18 maj
Vad har du på dig just nu? caprijeans & en blå/vit randig tischa
Vad är du bra på? att lyssna, förstå och stötta
Vem älskar du mest på denna jorden? mina närmsta
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på


FRÅGOR OM DINA VÄNNER


Vem vet allt om dig? exakt allt .. typ ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? asså .. alla är roliga på sitt egna
speciella  sätt, vissa kan få mig att grava så jag gråter, haha love you guys !!
Vem är snyggast av dina vänner? Ola ;) hahah .. nej men alla är fina (a)
Vem är mest partyprisse? hm .. vet inte (8


FRÅGOR OM DIN FAMILJ

Vem står dig närmast?
mamma & körja (bror)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
Vem är farligast i din familj? hahah, jadu ..
Vem ser roligast ut i din familj? min brorsas hår när
han nyss har vaknat ur sängen, hahah det är hilarious !!
Vem är coolast? jag, daah !?
Vem står för underhållningen? pappas uttryck xD


ÖVRIGT

Gillar du punk?
nej inte så värst
Har du sminkat dig idag? ja
Isåfall, vad för smink? solpuder
Vad har du på dig för trosor just nu? svart/rosa
Hur ser dem ut? svarta med rosa spetts
Vad har du för bh/topp på dig just nu? en svart


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen?
ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du resteröds-trosor? nej
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja
Har du märkesjeans? ja


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara?
ibland
Använder du Wax? nej
Använder du ögonskugga? nej
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? <3
Använder du volymspray? <3
Andänder du mouse? ibland
Använder du deodorant? yes
Använder du skiinspray? nej
Använder du parfym? jaadåå
Använder du ögonfransböjare? ibland
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Andänder du brunkräm? nej, solpuder (a)
Använder du rouge? ibland
Uppsatt hår eller hängande? varierat
Plattar/lockar du håret varje dag? nej


KÄRLEK

Är du kär just nu?
nej
Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? hm .. ja ;)
Har du ett förhållande? nej
När går gränsen vid otrohet? vid en kyss !!
Har du varit otrogen och om ja, varför? aldrig, aldrig, aldrig !!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej
Är du romantisk? jodå, det kan jag vara när jag är på humör ;)
Är du svårflörtad? joo, ganska .. men try me ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? haha, ja (a)
Har du nångång slagit någon du tyckt om? lite löst sådär bara (8
Har du lekt med någons känslor? nejnej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 2/3 månader
Hur länge var ditt kortaste? 2 veckor (8 haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? det går i vågor !! ena dagen kan jag
älska att bara få vara mig själv, andra dagen kan jag känna mig ensamast i hela världen ..
Är du en bra pojk/flickvän? hahah, jo men det tycker jag faktiskt ;)
När fick du din första kyss? oj .. haha, när jag gick i 3;an på lågstadiet, fast det
kanske inte var så seriöst (8 men första "riktiga" var väl när jag var .. typ 16 år :)


Valeria

Åhh vem har du kysst?? ^^

2010-06-14 @ 23:26:19
anna

^

^

Valeria: heheh, det är min lilla hemlighet (a)

2010-06-15 @ 00:15:33
http://sissigirliiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: