101112 - fredag

skönt med fredag idag, tycker ni inte !?

Ska strax gå åh lägga mig, upp ca 6:30 imorn för bowlingmatch =) Osby & Höganäs står på schemat,
hoppas på vinst ;) Idag har jag förövrigt vart en snabbis i Karlshamn, vart tvungen åh få mina glas-
ögon fixade eftersom ena skaftet lossnade för nån dag sen, haha klantarsle (8 Kunde givetvis inte
låta bli åh gå in på H&M och kom ut med detta nedan, ett 5-pack ringar & en mysig kofta som är
waaaay mycket finare i verkligheten, gillas !! :D Till och med mamma tyckte om den, highfive !!


Kvällen spenderades framför TV;en med familjen - Tacos & Idol .. åh kan ju säga såhär angående
det sistnämnda; nu åkte mitt finalisthopp ut - sug Sverige !! hahah, underbara Elin :') men jag slår
vad om att vi inte sett det sista
av den tjejen, kom ihåg vart ni läste det först gott folk ;) hahah :D  

nåja, nu är det dags att hångla upp kudden i brygga .. talk to you later !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: