så kom ta min hand, tillsammans kan vi göra skillnad

Min favoritkille Ola har tillsammans med ett x antal andra artister spelat in en låt för SOS Barnbyar
som heter "Ta Min Hand". Låten kommer ha sin livepremiär den 20 november i Kungsträdgården kl
15-16, så ni som kan - ta er dit !! Konserten är till för de miljontals barn som lever bortglömda på
gatorna runt om i världen och har det extremt svårt. Ni kan även köpa låten på plats den 20/11 :)

"Det handlar om miljoner barn runt om i världen som lever på gatan, är undanstoppade på institu-
tioner, utnyttjas som sexslavar och billig arbetskraft. Barn som är övergivna och föräldralösa på
grund av arbetslöshet, fattigdom, sjukdom eller missbruk. Barn som inte har någon röst och som
riskerar att glömmas bort. Nu höjer vi våra röster för de glömda barnen. Nu tänder vi en stjärna
för deras rätt till en barndom och en framtid. Kom till Kungsträdgården och visa att du bryr dig
".


Låten är som sagt specialskriven för SOS Barnbyar av Christopher Dominique och de artister som
medverkar/sjunger låten är följande - Plura, Hanna Hedlund, Martin Stenmarck, Lasse Berghagen,
Anna Maria Espinosa, Claes Janson, Dolly Dolores, Jasmine Kara, Alcazar, Jessica Folcker, Sarah
Dawn Finer, Anna Sahlin, Ola Svensson, Darin, Kim Franzen, Velvet, Promoe och Jakob Hellman ..

Ni kan köpa den specielskrivna låten "Ta Min Hand" på plats i Kungsan den 20/11, via CDON här,
eller sms'a "Kärlek" till 72 900 =) Mer info om eventet finns här för er som är intresserade :D :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: