signering @ Ladies Night, Kristianstad


hahaha, okey - ni kan ju ignorera mig lite sådär diskret är ni söta ;) Mamma är inte så bra på åh ta
kort, tydligen viktigare åh få med vattenflaskan än mig !? buhu :( HAHA nej men iih, han är bara så
bäst !! Hade inte träffat honom på riktigt sen Diggiloo, aug 2009 och vad är det första han gör när jag
kom fram till honom igår tror ni !? Jo, tittar rakt in i mina ögon och utbrister glatt "men dig känner jag
ju igen !! :D
" chockad tjej, hej - slår vad om att min haka var nere på glovet alltså XD Sen hade han
sett mig på Facebook också sa han, hahah stalker ;) nej men vi är ju buddy's där så .. status, hah (8

jag har gått omkring med ett stort leende på läpparna exakt hela dagen, kan inte sluta le .. känner
mig jättelöjlig (8 HAHAH, allt tack vare honom .. du fina norrlänning, du är fan bäst i världen <3<3

Emma

Lycklig du :) kramar

väntar på att få träffa och få prata med honom en dag jag också... den dagen kommer jag vet. den som väntar på något gott... ;) minns ju min fredag med glädje :)) så jag kan bara instämma med föregående talare, hihi, du fina norrlänning du är fan bäst i världen! helt enkelt den finaste!!

Fler kramar till en lycklig Anna från mig :)

2010-11-07 @ 18:16:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: