101002 - lördag

hello sunshines !! hoppas ni har en mysig lördagskväll :D

tänk att det redan är oktober månad !? helt sjukt .. hörsten är verkligen här, fick jag erfara när
jag delade ut reklamen tidigare i etfermiddags, fy fan .. på med tjockisjackan säger jag bara !!

nu ska jag alldeles strax sova .. ska träffa en kompis i byn 15:00 imorn åh man vill ju inte se helt ny-
vaken ut, ni vill inte veta vilken tid jag gått upp på senaste, pinsamt xD nåja, bjuder på två bilder på
min favoritkille som jag träffade i onsdags :D sötaste kommentaren när jag kom upp till signeringen; 
"ja men däääär är ju min favorit Annaaaaa :D :D" är han inte söt !? (8 hihi du är bäst hjärtat !!! <3<3


Valeria

Vilka fina :)

Tog du ingen bild med honom?

2010-10-03 @ 00:40:34
anna

^

^

Valeria; nae, jag var nästan sist i kön åh då vart det tydligen "jättebråttom"

för han skulle med ett flyg upp till sthlm -.- haha, så inga kort/kramar fick

man ta .. men som alla andra gånger struntar jag & Ola i kramregeln, haha.

2010-10-03 @ 19:22:53
http://sissigirliiee.blogg.se/
angelica..

vad gulligt av ola att säga så till dig :) så söööt bild <3

2010-10-05 @ 16:42:01
Anonym

vad sa ola på bilderna..ser ut som han pratar om nåt, presenterar han en låt eller

2010-10-10 @ 18:56:55
anna

^

Anonym; ja precis, lite mellansnack sådär :)

2010-10-10 @ 19:53:29
http://sissigirliiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: