and you won't even notice what hit you babe !!

hello bitches !! nu är jag hemma efter en awesome dag/kväll ute i Saltsjöbaden & Dansfeber
finalen :D är så sjukt trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna men jag måste bara slänga
upp klippet då Ola sjunger sin tredje singel 'All Over The World' från kvällens Dansfeber innan
jag slänger mig i sängen - hur grym är han inte !? Älskar låten om möjligt, ännu mera nu och
koreografin är ju asball !! Se & njut gott folk, kan säga att om det varkar va grym stämning
genom skärmen så är det ingeting emot vad det egentligen var, Kvarnholmen kokade !! :D

Ola - All Over The World @ Dansfeber 2010


linnea nilsson

Fin blogg! :)

2010-10-17 @ 09:42:20
http://linneanils.blogg.se/
Anonym

Dansfeber är kul att titta på tycker jag. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 14:35:57
http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: