en lite lagom suddig bild på mig & Ola från lördagens signering


signering på Saltsjöbadens Centrum, 16/10 2010

kanske inte den bästa bilden jag har tillsammans med honom, men inte den allra sämsta heller ;)
denna är något suddig (fel kamerainställning, haha typsikt mig ..), jag har fredagens Ladies Night
frilla som ser lagom bra ut sådär dagen efter åh Ola ser lite halvt groggy ut (8 men lite söt är den
ändå .. erkänn ;) på torsdag är det dags igen, då är det Haninge som ska få finbesök, hahaha :D

förövrigt så blev det ingen shopping idag, bara en massa grejs till brorsans lägenhet .. dessutom vart
det sånt pissväder så jag orkade verkligen inte dra in sen när vi väl kom hem XD nåja, får hoppas på
bättre tur imorn i stället :D vi åker ju ändå hem till Blekinge på fredag så man får ju passa på, hah ..

Emma

Ola på besök i lilla Haninge. Får man ju inte missa! ska försöka att tag mig till dit om jag hinner... jobbar ev. sent imorgon.

2010-10-20 @ 17:20:55
Anonym

Saltsjöbaden - där bor jag ju. Tänk att jag inte var där och såg Ola :O Men min syster var där vet jag.

2010-10-20 @ 22:11:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: