Jofama vs H&M - Lyx vs Budget !?



jag vet inte hur det är med er kära läsare, men jag skulle ALDRIG köpa en vanlig, ganska simpel
skinnjacka för 2 000 .. i sånna fall ska den vara jävligt speciell, haha (8 Men absolut inte när man
kan få en snarlik (eller okey, nästan då) och enligt mig, mycket snyggare på älskade H&M för 300,
vilken väljer man om man har lite begrepp om pengar liksom, hallåååå !? Så jaa, kort sagt - den
till vänster är påväg hem till mig just nu ;) Helt underbart att den är fodrad, perfekt för hösten !!! 

åh visst visst .. kvalitén kan ju variera åh sådär men whatever !! Jag har haft min sommar skinnis
från H&M sen jag var 16 åh den är fortfarande som ny - jag bokstavligt talat bor i den, haha xD ♥

Klara

jag håller med dig, även om man tom kan se skillnaden i kvaliten väldigt tydlgt på bilderna hehe^^otroligt fin header har du också så du vet!:D

2010-10-25 @ 21:32:27
http://klaraz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: