Videoblogg - på toppen av Hammarbybacken :)




OBS - sänk ljudet för er eget bästa, det blåser satan .. haha (8
första gången ni ser mig 'live' i glasögon btw !? haha hello sexi mami ..

btw så fick jag nyss reda på att Olas signering i Haninge är inställd pga sjukdom, stackars
killen :/ Som ni vet hade jag tänkt åka ut dit eftersom jag fortfarande är kvar i sthlm .. men
det kommer fler chanser och det viktigaste är ju hans hälsa, att han mår bra liksom !! =) :D

Emma

Jävlar vad det det blåste! (ljudet) >_<

Kul att få se hammarbyhöjden "live" :) där uppe på toppen har jag inte varit fast jag är Haninge bo. shame on me! borde åka dit...

Synd med Haninge och Ola... :( hoppas att han blir frisk snart. skicka honom krya på dig kramar från mig.

2010-10-22 @ 21:33:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: