H A P P Y F A C E



posten kom med världens bästa paket idag !!


woho, kolla vad jag har i mina händer just nu :D awesome !! sitter här åh typ störttjuter för fan ....
inte för att jag är ledsen utan för att jag är så JÄVLA F*CKING STOLT över honom !!!! Han har fasen
gjort det igen !! Älskar nya soundet, såå mkt mognare, mer internationellt men man känner såklart
igen honom :D ni som haft lite svårt för honom innan åh sådär, try this one !! det kan funka :D ;D

Fan, jag har sagt det förut men det tåls åh sägas igen - JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA IDOL & FÖREBILD,
han är för tusan ett geni !!!!! Jag älskar hur han kan överraska mig bara sådär, visst jag hade hört att
det skulle vara riktigt bra, men damn - jag sitter här åh bara gapar & ler som ett fån, gotta love this !! 

Och nej, jag säger inte så bara för att jag gillar Ola .. tro mig, jag är otroligt kräsen med det han gör.
Det är långt ifrån alla låtar som är sådär superdupermega bra, men detta albumet - hela blandningen,
ingen låt är den andra lik, alla har sin story, texterna går rakt in i hjärtat .. Ola Svensson, du är guld !!

                           
                              "My biggest thanks goes to all my fans, to each and everyone 
                                of you. "Whitout you, no Ola". Your all number one för me
"


Emelie

Ska jag vara ärlig så var jag tvungen att lyssna igenom de några gånger för att "fastna" haha Var nog för trött igår när jag lyssnade på dem för nu älskar jag låtarna haha

2010-09-15 @ 19:08:21
http://starblind.blogg.se/
Emma

tack :D

2010-09-17 @ 19:07:35
http://oursketchbook.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: