i gotta feeling, that tonight's gonna be a good night

idag är det en stor dag i OF's (Ola Familjens) kalender vill jag lova !! Idag är det nämligen dags för
Rockbjörnen att dela ut sina priser till vinnarna !! I år får ju tyvärr inte allmänheten gå på galan av
någon idiotisk oförklarig anledning xD men jag ska kila ut till Biskoppsudden åh checka läget i alla 
fall, lär ju säkert vara en hel del folk där ändå ;) Jag håller såklart mina tummar och allt annat som
man kan hålla (hah, eeh?) för att Ola tar hem åtminstone en nalle ikväll, han är så j*vla värd det !!


Valeria

Såg du Ola igår på Rockbjörnen?

2010-09-02 @ 14:21:38
anna

^

^

Valeria: tyvärr inte .. han gömde sig tydligen väl igår, han är ju

inte ens med på ngn av Aftonbladets 132 vimmelbilder, haha (8

2010-09-02 @ 14:37:20
http://sissigirliiee.blogg.se/
Valeria

oj! Han kanske hade feber igår också :( Hoppas att han bir frisk snart :)

2010-09-02 @ 14:52:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: