i just wanna live while i'm alive ..

jag har alltid älskat Bon Jovi's megahit It's My Life, vem har inte liksom !? Sån jäkla power så det
finns inte !! Riktig överlevnadslåt, typ - "det är mitt liv, sluta slösa tid på att klanka ner på mig för
att jag gör det på mitt sätt
". Så därför vill jag berätta något för er läsare, hehe ;) så jaa, hör här:

för någon månad sen fick jag ett mail med en youtubelänk & ett kort meddelande "tror du kommer
gilla detta, sötnos
" Jag klickade på länken och blev helt stum .. klicka på play på spelaren nedan så
förstår ni nog varför !! Nog för att orginalversionen alltid har gått rakt in hjärtat och fått mig att vilja
kämpa men den här akustiska versionen är så mkt mer på något sätt - mer känslig, mer underbar ♥

Bon Jovi - It's My Life [2003 Acustic Album Version]





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: