110425 - första grilldagen

hello sunshines !! Nu står väskan packad, imorn återvänder jag till huvudstaden !! Lyckades få ner
alla kläder jag ville ha med mig i den stora trunken .. resten får jag tröka ner i handväskan på ngt
sätt :) Hade ju med mig en massa grejer förra gången, allt utom kläder typ. Så yes, trunken blir inte
lika tung som förra gången i alla fall, då den typ var orubblig (8 På onsdag har jag min sista utbildning
inför Grönan som kallas för "öppet hus" - alla som ska arbeta kiosk kommer få stå i sina enheter och
öva på att genomföra riktiga köp/beställningar med varandra, så som jag har fattat det iaf :) Kan bli
kul, framför allt bra att ha lite vana innan så man inte får panik när första gästen kommer, hahah xD 

Idag har jag bara packat, legat ute i gräset med sommarklassiker i öronen - life is good :D Och ja,
som rubriken lyder invigde vi grillen för första gången för iår, så underbart gott !! Flintastek med
krämig potatisgratäng och sallad liksom, vattnas det inte i munnen !? hahah, oh jo ;) Nog om mat,
vill inte bli hungrig innan jag ska sova, haha. Vilket är typ nu med tanke på att jag måste gå upp
04:30 imorn .. jag jublar, verkligen. Aya, sängen väntar - vi hörs i Stockholm, ta hand om er =)


kurdisk muslimsk tjej <3

kul med grillning :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: