hemma efter en vecka i Stöten

nejdå mina vänner, jag har inte gått åh dött nånstans om ni nu tror det .. jag försvann bara ett tag
till ett av mina favoritställen, vackra Sälen <3 Jag mår så jävla bra när är där. Inga beskmmer, inga
måsten. Bara vara, hur underbart som helst !! Testade även på att köra skoter, det var askul ända
tills jag råkade köra lite utanför "de packade" skoterspåren och sjönk ner som en sten, hahah xD

Man kan väl säga att det vart en välbehövlig uppladdning inför Grönan, har suttit hela dagen åh läst
igenom en massa manus, gjort webbtester på utbildningsportalen osv :D I slutet av nästa vecka ska
jag upp till Sthlm för ett gäng utbildningar innan säsongen drar igång :) Det är redan nu lite nervöst,
tror inte riktigt jag fattat det än .. att lilla jag ska jobba på Grönan liksom !? Men det ska bli så sjukt
kul, det är jag säker på :D Bjuder på ett gäng bilder från Stöten, kolla in tuffingen på skotern, haha.
 

Emma

Välkommen hem :))

Du ser ut att ha haft det toppen i Sälen! liiite avis... gryyym skoter bild ;) ;) Grönan åh! du får hålla oss uppdaterade där. Lovar att komma och hälsa på dig i sommar ;)



Kram!!!

2011-04-05 @ 23:43:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: