idag fyller min bebis 8 år



för 8 år sen fick den här lilla pysen se världens ljus för första gången, 8 veckor efter det fick han
flytta hem till oss :') Ni anar inte vad jag hade längtat efter honom, när fröknarna på låg/mellan-
stadiet frågade vad ens högsta önskan var svarade jag alltid "en hund, en West Highland White
Terrier
" eller när det var dags för födelsedagspresenter & julklappar - alltid samma svar. Nu har
jag haft min lilla prins hos mig i 8 år och jag knappt fatta att det har gått så lång tid. Han är min
bästa vän, han som överröser mig med kärlek, han som tröstar mig när jag är ledsen, han som
alltid blir lika glad när jag kommer hem oavsett hur länge jag varit borta. Min fina lilla Lollipop ♥


Alex

Jag förstår dig verkligen. Jag älskar min hund med.

2011-04-25 @ 14:18:49
Emma

Söta Lollipop!! <3

Westies är fina :) fundear själv på den rasen när jag ska skaffa hund en dag...



Puss på nosen Lollipop!

Grattis i efterskott :)

2011-04-27 @ 21:54:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: