mot Stockholm

go'morron raringar :) Väskan är fullpackad och jag är redo för att hoppa på bussen till tågstationen,
ska bara byta om till vanliga kläder först, sitter här i mysisar nu .. haha (8 Typiskt mig åh va redo i
så pass god tid också .. bussen går inte förns kl 11, men det är bra så slipper jag stressa sönder ;)

Som rubriken lyder är det Stockholm som gäller !! Denna gång är det dags för mina utbildningar
inför jobbet på Grönan !! Gick in på utbildningsportalen igår för att kontrollera mina tider och fick
då lite smått panik, haha. De hade laddat upp 4 nya dokument som man ska läsa igenom, (precis
som om jag inte redan har 20 jävla papper ..) men får väl se det positivt då jag slipper sitta rast-
lös på tåget i alla fall .. hoppas jag inte spyr eller ngt (8 Aya, gotta go - hörs i Stockholm !! :D :D

Emma

Hörs i Stockholm!! ;D

2011-04-13 @ 15:47:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: