soliga Stockholm

hello mina vänner, allt bra med er !? hope so :) Idag har jag vart ute i Haninge åh träffat Emma, vi
planerade lite inför morgondagen då vi står på Vinnarfesten's entrélista :) För er som inte vet så är
Vinnarfesten ett V75 Travprogram blandat med musik som varje lördag mellan 18-19 sänds live från
Skeppsbron i TV4 .. Åh nej, vi är inte där för hästarnas skull om man säger så, mannen som har sitt
egna husband i programet råkar av en slump vara Brolle ;) Ska bli såå kul åh se/träffa honom igen :)

Igår gick jag mina första utbildningar ute på Grönan, nu händer det grejer !! Dagen började med att
jag vaknade vid halv sju, satte på mig kläder, fixade mig och åkte ut till Djurgårn'. Kl 09:00 var det
samling utanför Stora Entrén och dags för Rundvanding & Artistkunskap, det fortsatte sedan med en
Befattningsutbildning där vi b.la fick träna på att redovisa en dagskassa .. lite småkrångligt men det
ska nog gå bra efter ett par gånger, haha :) Fick även testa & trixa lite med det nya kassasystemet,
kul kul :D Sen gick vi upp till Artistservice för att skriva på anställsningsavtal och prova/beställa våra
kläder samt beställa namn-bricka !! Det här händer verkligen, helt sjukt :D Det var så mysigt att gå
runt på tivolit igår, solen sken & vattnet glittrade så fint - det enda som saknades var skriken, lukten
av popcorn & sockervadd och alla glada gäster :) Men snart så, inte alls så värst långt kvar nu ju !! :)

Nu ska jag kolla på gårdagens BB-avsnitt åh sen krypa till kojs, imornbitti ska jag upp tidigt för att åka
till Solna för min tredje utbildning, "Gästen I Fokus" kallas den .. En utbildning för alla nya artister som
jobbar sin första sommar :) Fick ett mail om att det ingår en praktisk brandövning b.la, haha .. hjälp !?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: