you're never too old for a Disney movie !!!



ikväll ska jag åh brorsan åka in till Söder åh se den nya disneyfilmen "Trassel", vi båda älskar Disney
så det blir perfekt !! Sen har vi planerat att käka någonstans .. Vapiano kanske !? ååh, vore asgott :)

Ser att det är en del som undrar hur det gick på Grönan i fredags .. det var då en gruppaudition, en
gruppintervju med ca 10 personer i varje, totalt var det kanske 30 skulle jag gissa på :) Jag kom iaf
i en grupp med bara tjejer, alla var lite småblyga/tysta i början men sen kom vi igång ordentligt och
pratade, skrattade & hade roligt :) Jag är i alla fall nöjd med mig själv, tyckte det gick bra !! Jag bjöd
på mig själv, fick folk att skratta, kom med kloka argument, var aktiv på de olika övningarna vi fick
göra, pratade mycket (eller ja, inte minst iaf) och bara var mig själv helt enkelt :D Återkoppling inom
3 veckor, så håll tummarna för mig nu :D Hoppas det går hem nu, skulle va helt underbart roligt !! :D

Emma

Här hålls det tummar!!!



Kul med bio! :D

2011-02-06 @ 14:24:39
Jacquline Vissing

ÄÄÄLSKAR disney! Men just den lockade mig inte! Kändes för töntig på något sätt, men om den va bra meddela mig gärna! :) Fin blogg btw!

2011-02-07 @ 13:07:54
http://jackiebutterfly.blogg.se/
MLI - Vinn berlockarmband hos mig!

Var Trassel bra? :)

2011-02-11 @ 11:15:15
http://lovelimli.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: