isprinsessan Anna ..

eller nja, snarare Bambi på hal is .. haha, inte såå stabilt om man säger så (8 Verkligen längesen
jag åkte skridskor, men man får ju passa på när sjön väl fryser till is :) Underbart väder också,
klarblå himmel & strålande sol !! Ändå hade vi sjön för oss själva .. vad gör ungarna på sportlovet
egentligen, sitter inne åh ruttnar framför datorn eller !? Aya, grymt skönt åh röra på sig i alla fall :D

Här kommer två bilder, fråga inte vad jag försöker göra på den sista .. sekunden efter föll jag x'D


Simon

Tjena Anna!



Läste just ditt inlägg om hur man fixar egen knapp till bloglovin' och det funkade riktigt bra! Har bara en liten fråga, hur har du fixat de små ikonerna till rss, bloglovin och mail, som du har just under din profilbild? Vore väldigt tacksam om du kunde förklara, alternativt länka till någon bra sida där det finns en förklaring. :)



Mvh Simon

2011-02-24 @ 23:55:49
http://simonborin.blogg.se/
Emma

Isprinsessan!! :D Stiligt :)



vad kidsen gör på sportlovet? datorn lockar nog mera än sköna vinter aktiviteter.. tråkigt för det är ju skoj med skriskor! nu blev jag oxå sugen på att åka :D eller vara ute i naturen iallfall. får besöka våran national park här i Haninge. Tyresta nationalpark. mitt Norrland haha. men det är mysigt där :)



Hoppas allt är bra med Anna! med mig är det toppen :)



Kramar!!

2011-02-25 @ 23:17:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: