jaha, glad alla hjärtans dag !?




som jag trodde då .. som alla andra år har jag fått köpa min jävla chockladask själv åh sitter här åh
tjurar -.- iofs fick jag ett sött sms från en söt person som gjorde mig glad & en parfym från mamma,
alltid något litet i alla fall :) Så jäkla överskattad dag detta är egentligen .. liksom hallåååå, dom man
älskar, älskar man väl lika mycket alla andra dagar också
!? Aya, jag ska iaf spendera denna skitdag
tillsammans med mamma & pappa, som alla andra gånger :) Råkade se några stooora kärleksmums
i skafferiet innan så det blir det säkert lite senare till kvällsfikat, hehe ;) gott & onyttigt, mums !!!! :D

aya, hur överskattad denna dag egentligen är så hoppas jag ni får en mysig kväll :) Oavsett om ni
tillbringar den med pojk/flickvännen, familjen, vännerna .. det spelar ingen roll - spread the love ;)




Anonym

Jag tyckte den här dagen var lite överskattad förut med men nu är jag tillsammans med min första pojkvän och hade en jättemysig alla hjärtans dag. jag tror inte du kommer tycka alla hjärtns dag är överskattad när du har pojkvän själv. men däremot var det Inge kul när man gick i högstadiet och det delades ut rosor i klassrummet och man satt där utan varje år.

2011-02-15 @ 13:29:23
Anna

Anonym: joo, jag kan tänka mig att det är en helt annan sak om man har en pojkvän att "fira" med ..

2011-02-15 @ 16:23:41
http://sissigirliiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: