stulen by Tyra

men vad fan !? Jag postade ju detta inlägg tidigare idag, typ i eftermiddags men inte kom det upp
inte, konstigt .. hm nåja, hittade i alla fall denna egengjorda lista inne hos Tyra, enjoy !! Dock kanske
inte alla svar stämmer nu eftersom den kommer upp så sent, men ni överlever tror jag ;) let's go ...

När vaknade du imorse?
Svar:
runt 11 nångång

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
vad är klockan !? haha

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
nån ringde till hemtelefonen åh väckte mig, grr .. men det kanske
ändå var dags att gå upp med tanke på vad klockan faktiskt var, haha (a)

Vilket humör är du på?
Svar:
okey, just nu är jag faktikst riktigt glad :')

Vad har du på dig just nu?
Svar:
trosor, bh, strumpor, mjukisar, t-shirt & hoodie

Har du ont någonstans?
Svar:
njae, lite i övre underarmarna efter senaste träningspasset (8

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
åhh, Vapianos underbara pastarätt Scampi e Spinaci, himmel vad gott !!


Scampi e Spinaci är en härlig blandning av pasta, jätteräkor, gräddsås, pesto och bladspenat .. 

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
ja, alltså SDR's löner är ju inte skyhöga om man säger så .. det beror helt på hur många
blad det är varje vecka, vad allt väger, hur många distrikt man tar osv - det kan bli allt mellan
700-2000 kr per månad, senaste låg på 900 nånting .. haha, blir bättre i sommar tack & lov ;) 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
förutom ett automatuttag, en väska från Accent

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Jag har ola.cd som startsida, så det brukar bli den i vanliga fall (kollar
om turnéschemat uppdaterats, saknar killen !!), men idag blev det hotmail :)

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Inget speciellt fram tills 18:00 då jag & pappa ska iväg på ett
Friskis & Svettis pass, ska bli skönt åh få trötta ut sig riktigt ordenligt.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Första låten som kom upp i min Spotify-lista idag var Overboard med Justin
Bieber & Jessica Jarrell, haha ;) Så underbart söt text, kan känna igen mig i den ..
  


Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Citerar Tyra lite här; "För att den är bra! Jag följer bloggar för att nån har ett spännande liv,
roligt jobb, snyggt utseende, cool stil .. Kan tänka mig att det är samma för många av er
". Sen så
tror jag att jag liksom bara är mig själv uppskattas. Jag försöker liksom inte spela nått dumt spel :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
förmodligen satt åh stirrade på min mobil åh ville inget hellre
än att Gröna Lund skulle ringa gång .. hahah, jobbigt läge alltså (8

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 det vet man aldrig ;) När jag får komplimanger brukar det antingen vara
för att jag är söt (hehe), för mina ögon, mitt hår eller mina ben .. alltid trevligt ;) 

När fotade något senast, och vad?
Svar:
någon egobild troligtvis, haha ;) Annars den lilla fika jag & mamma tog i
Sölvesborg förra måndagen. Största bullen jag sett, haha (8 helt seriös alltså ..


Fika @ Torget/Sölvesborg .. gott vare !! åh dyrt som satan, haha 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
tror inte det, alltid bra att spara ..

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Beror på vilket ben & vilket håll jag sträcker det, haha (8 Men jag snuddar
min sänggavel till höger, väggen rakt fram & ena skrivbordsbenet till vänster xD

Vad tror du att klockan är?
Svar:
14:00 !? ah okey då, 14:10 .. haha

Vad borde du göra idag?
Svar:
jag borde sortera tvätt, jag borde gå upp tidigare om mornarna, jag borde inte sitta så
mycket framför datorn, jag borde träna/motionera mer osv .. men jag & "borde" kommer inte
alltid överens, haha. Så jag gör det jag måste, det jag mår bra av och trivs med helt enkelt :) 

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
mjukisar all the way, dock kör vi med träningskläderna om ett tag :)

Om du kunde fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag skulle ställa en viss person mot väggen & bara gå rakt på sak .. med en för privat fråga
för att skrivas här. "Tyvärr" så har jag så pass stor respekt till den här personen så jag skulle nog 
aldrig våga, haha. Inte bara sådär iaf, men who knows !? Får jag chansen ska personen få veta, jag
vill det i alla fall !! Allt kanske skulle bli helt underbart bra om bara personen fick veta !? Kanske ...


Emelie Rommedahl

Kul lista :)



Okej, på så vis :) Men kul iallafall att man vet någon till som skall jobba där i sommar! :) Kan tänka mig att det kommer vara många som kommer från andra städer och inte känner en kotte, haha. Men det kommer nog vara en skön gemenskap hela sommaren tror jag!

2011-03-01 @ 12:05:39
http://erommedahl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: