H A P P Y F A C E


gissa vilka som ringde mig igår kväll om inte rekryteringen på Gröna Lund !? De skulle ju höra av
sig inom tre veckor, oavsett om det var positivt eller negativt .. åh ja, det var nog mest positivt för
min del :) För jag kan meddela er om att .. *trumvirvel* - JAG HAR FÅTT VÄRLDENS ROLIGASTE SOMMAR/SÄSONGSJOBB !!! åhh guuud jag är såå sjukt glad, så stolt över mig själv, detta var jag
fan värd !!! Jag blev så himla glad i telefonen igår (började fan nästa tjuta, haha) & tjejen som ringde
bara fnittrade & berömde mig för min insatts på gruppauditionen jag var på i början av februari !! :'D
Seriöst, så sjukt fina ord jag fick höra från henne :') Attraktionsförare Anna till er tjänst, underbart !! 

waaah, så sjukt glad !! Var helt speedad hela kvällen igår (8 Gröna Lund får in mellan 10-14 000
ansökningar till varje säsong, ca 1 400 ska anställas, varav hälften (ca 700) går till folk som jobbat
där innan. De har alltså ett nyrekryteringsbehov av ca 700 pers. 10-14 000 ska ner till 700 nya, JAG
är en av dom .. det är helt galet om man tänker efter !! Nog för att jag kände att jag verkligen gav
allt jag kunde på min gruppaudition, men man vet ju aldrig riktigt vad de vill ha .. åhh, happyface !! 

Emma

Åh härlig läsning! :D

STORT GRATTIS GUMMAN!!!!!!!

2011-02-26 @ 18:42:33
Emelie Rommedahl

Iiiih haha! :) Jag blev också så himla glad, så otroligt roligt alltså ;D Vet du redan vart du kommer hamna? Hon sa att de skickar schema och placering till mig om 2 veckor, haha! Såg att du bor i Blekinge, skall du flytta till Stockholm då? :)



Gud vad kul! :) Då ses vi ju hela sommarn, haha!

2011-02-27 @ 09:54:39
http://erommedahl.blogg.se/
linarebecka - mitt liv som blondin

fan vad kul :) vad ska du göra där? :)

2011-02-27 @ 17:35:36
http://linarebecka.blogg.se/
Emelie Rommedahl

Åååh vad roligt! Det var mitt första handsval också, så jag hoppas på det, men blir egentligen glad vart jag än hamnar, haha! :) Roligaste sommarjobbet, indeed? ;)



Jag var där 9e februari! :) När var du där?

2011-02-27 @ 19:57:35
http://erommedahl.blogg.se/
Livrädd med stil | Västerås bloggare

Härligt! :D

2011-02-27 @ 23:06:18
http://nonstop.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: