Easy A


tittade på denna igår kväll innan jag somnade :) så gulligt klockren film, bjöds på många skratt :D

förlåt för att jag suger på att blogga för tillfället .. har typ ingen inspiration & vet inte vad jag ska
skriva .. :/ Så om ni har tips på vad ni vill läsa om eller ha mer i bloggen, speak it out - då blir det
roligare för mig att blogga, och roligare för er att läsa .. låter som en superbra deal, eller hur !? :D

I alla fall, vad har jag hunnit med sen sist !? Ja, i onsdags fick jag ett mail från Gröna Lund om att
de ville att jag skulle ringa upp för en telefonaudition, i fredags tog jag mod till mig - hatar att ringa
till folk jag inte känner !! Killen jag fick prata med var jättetrevlig så jag slappnade bara av, var mig
själv & svarade så ärligt jag kunde på frågorna :) Han tyckte det lät bra så nu har jag ett datum då
jag ska få komma upp på en gruppaudition, askul :D Håll tummarna för mig nu va ;) Igår åkte jag
& en kompis upp till Isaberg för en heldag i backen, hade inte åkt sen början av förra året så det
var kul att komma till en lite större anläggning än den vi har här nere :D Idag var jag med pappa
till Kristianstad, passade på att kila in till DinSko för att köpa ett par höga stövlar som jag kikat på
förra gången jag var där :) Sen gick jag även in på Accent när jag hittade en assnygg axelrems-
väska som jag bara var tvungen att ha, love at first sight, haha :D Kan slänga upp en vblogg imorn
så får ni se ;) Nu måste jag dock hålla i mina pengar lite känner jag, köpte ju trots allt TRE par jeans
förra veckan (billiga iofs, Cubus 199 kr/st) .. haha, men nu har jag så jag klarar mig i alla fall :D :D 

Emma

Håller alla tummmar så hårt jag kan!!!

sa ju att det skulle funka ;) supergrattis gumman kram nu grejar du resten.. styrkekramar!!

2011-01-24 @ 21:04:03
Alex

Det där verkar vara en film i min smak !!

2011-01-27 @ 07:03:01
alon

Vad frågade han? Jag tror dem frågar folk lite olika, men det är alltid kul att veta! Jag fick ett mail från dem idag om att jag ska ringa, är lite nervös

2011-03-22 @ 19:11:15
Anna

^

Alon: Hej !! Vad kul att du också sökt :) Jag tror också att de frågar lite olika men de frågar lite allmänt om dig själv, vilka tjänster du har sökt och vad du tror är viktigt när du arbetar med just den tjänsten. Sen kan de ställa frågor så som; "Varför är du en stjärna?", "Varför skulle du passa bra här på Grönan?", "Vad gör dig speciell?", "Säg tre ord som beskriver din personlighet" osv :)



Se till att vara väl förbered (jag hade t.ex ett litet "manus" framför mig som jag tittade på medan vi pratade), slappna av, prata lugnt och bjud på dig själv, det är då du kommer allra längst !! Lycka tll nu, det kommer gå bra ska du se :)

2011-03-23 @ 01:12:16
http://sissigirliiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: