sliten tjej & blekfis i spåret, tjoho ..

hello mina sweet cheeks :) hoppas allt är bra med er i vinterkylan !!

Efter frukosten idag lockade pappa ut mig till Hemsjö's längdskidspår, man åker ett spår på 5 km
sen vänder man vid Hovmansbygd's nedlagda gamla station så det blir en runda på totalt 1 mil =)
Jag åker typ aldrig på längden .. utför är mer min smak, gillar fart ;D men det vart helt okey, fast
mina ben typ döda nu .. på ett skönt sätt, känns att man rört sig ordentligt :) go go hurtbulle :D :D 

Här kommer lite pics !! åh dudes, inget klagande på min uuuursnygga outfit tack ;) har andra kläder 
till utförsåkningen som dock skulle bli för varma i längdspåret =) kul att det enda som är mitt av det
jag har på mig nedan är skidorna, mössan & vantarna (8 haha, man tager vad man haver liksom xD

_________________________________

fy bubblan vad jag längtar efter sommar & sol när jag ser första bilden på mig föresten .. jag är ju
förihelvete nästan lika vit som mössan !!? HAHAH -.- jag vill ha sommar, sol & jag vill va brun !!!!!!!! 
nejdå, vintern är mysig även om den är kall :) synd att man måste bli så förbannat blek bara, haha.




Emma

såg det här inlägget några dagar senare haha sån bra bloggläserska man är då -.- ah ja... hehe :)

Kul med längskidåkning! mysigt med vinteraktivteter :) fast jag skulle inte byta med Brolle nu som är uppe i Ume.. dom har -24 !? fyyyy fasiken så kallt! -5 räcker gott haha

Fina bilder du har lagt upp :)



Kram!

2011-01-15 @ 15:04:12
Jennifer

Jag skulle känna mig helt död efter ett sånt "pass", rent ut sagt överkörd och påbackad 100 gånger om! x) haha

2011-01-18 @ 09:10:33
http://jennifercarlsson.se
Stephanie

dåligt med updates anna :D

2011-01-24 @ 10:29:59
http://stephaniesmat.blogg.se/
elina

gillar verkligen din header! :D

2011-01-24 @ 21:40:03
http://weelcometomylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: